Blog o marketingu internetowym

Przeczytaj o marketingu internetowym i mobile / O ciekawych narzędziach internetowych / O Facebooku, Google+ i Social Media

Polski e-Commerce w Google – raport SEO 2013 firmy LeadBullet S.A.

Rok 2013 był rokiem wielu zmian w algorytmie wyszukiwarki Google, co spowodowało, że wiele czołowych portali zanotowało spadki pozycji w SERP-ach (wynikach wyszukiwania) click here to investigate.

Biorąc pod uwagę powyższy fakt, firma LeadBullet S.A. wzięła pod lupę 23 czołowe branże e-Commerce i przygotowała raport, w którym opisuje widoczność czołowych firm w wyszukiwarce Google w 2013 roku.

W raporcie uwzględniono następujące branże: Bankowość / Uroda i zdrowie / Systemy płatności / RTV i AGD / Odzież i obuwie / Dom i ogród / Turystyka / Motoryzacja / Książki i filmy / Sklepy spożywcze / Portale aukcyjne / Ogłoszenia drobne / Porównywarki cen / Praca i kariera / Finanse i ubezpieczenia / Zakupy grupowe / Hosting i domeny / Dzieci / Sport i hobby / Rynek Forex / Szybkie pożyczki / Operatorzy telekomunikacyjni / Nieruchomości.

Z raportu dowiesz się m.in.:

  • Jakie są prognozy SEO na rok 2014
  • Kto jest liderem w branży e-Commerce
  • Jak wielcy gracze radzą sobie ze zmianami w algorytmie Google
  • Kto ucierpiał najbardziej a kto uszedł bez szwanku po zmianach

Pełny raport możesz pobrać ze strony http://leadbullet.pl/raport2013

Rafał Daniecki - Pasjonat Marketingu Internetowego, rozwiązań Google i szeroko pojętej reklamy w Internecie. Miłośnik rozwiązań mobilnych i nowych technologii.

Comments are closed