Polski e-Commerce w Google – raport SEO 2013 firmy LeadBullet S.A.
Rok 2013 był rokiem wielu zmian w algorytmie wyszukiwarki Google, co spowodowało, że wiele czołowych portali zanotowało spadki pozycji w SERP-ach (wynikach wyszukiwania) click here to investigate.
Biorąc pod uwagę powyższy fakt, firma LeadBullet S.A. wzięła pod lupę 23 czołowe branże e-Commerce i przygotowała raport, w którym opisuje widoczność czołowych firm w wyszukiwarce Google w 2013 roku.
W raporcie uwzględniono następujące branże: Bankowość / Uroda i zdrowie / Systemy płatności / RTV i AGD / Odzież i obuwie / Dom i ogród / Turystyka / Motoryzacja / Książki i filmy / Sklepy spożywcze / Portale aukcyjne / Ogłoszenia drobne / Porównywarki cen / Praca i kariera / Finanse i ubezpieczenia / Zakupy grupowe / Hosting i domeny / Dzieci / Sport i hobby / Rynek Forex / Szybkie pożyczki / Operatorzy telekomunikacyjni / Nieruchomości.
Z raportu dowiesz się m.in.:
- Jakie są prognozy SEO na rok 2014
- Kto jest liderem w branży e-Commerce
- Jak wielcy gracze radzą sobie ze zmianami w algorytmie Google
- Kto ucierpiał najbardziej a kto uszedł bez szwanku po zmianach
Comments are closed